vineri, 29 august 2008

M-am uitat la toate din....

M-am uitat la toate din aceasta lume, la tot ce a trecut pe langa mine mai repede sau mai incet, lucruri care m-au afectat intr-o masura mai mare sau mai mica, lucruri pe care nu le-am bagat in seama sau care au durut. Am vazut aproape tot ce se putea vedea in lumea asta, bine si rau laolalta, am vazut chiar si cum ar putea arata fericirea, am tinut-o candva in causul palmelor, dar mi-a scapat printre degete. Au fost promisiuni pe care nimeni nu le-a respectat, poate nici eu, dureri pe care le-am alinatsi dureri la care am ramas rece pentru ca nu le puteam stapani pe ale mele, lacrimi pe care le-am varsat si lacrimi pe care le-am inghitit oricat de amare erau. Au existat usi pe care nu le-am dschis si usi pe care nu le-am inchis, insa alegerile au fost din punctul meu de vedere corecte.Am abandonatiubiri sau prietenii sau elem-au abandonat pe mine si imi dau seama ca exista vise pe care nu le-am trait, nu le regret si nici nu le vreau. Am vazut tot ce mi s-a oferit si nu am putut accepta, ca si ce nu mi s-a oferit si as fi vrut sa accept. Am vazut in ganduri tot ce ar fi vrut fiecare sa spuna, insa acele cuvinte nu au ajuns la mine niciodata, la fel ca si multele cuvinte pe care ar fi trebuit sau nu sa le rostesc, dar care au ramas numai in mintea mea.Nu-mi amintescdaca am iubit vreodata...imi amintesc visele tale.N-mi dau intodeauna seama daca te apropi sau te indepartezi, uneori cred ca faci toate astea in acelasi timp. Imi doresc din nou sa cunosc linistea pe care am cunoscut-o cand ti-am privit indelung chipul. Pate daca mi s-ar aduce chipul tau inapoi acum, ar fi mult mai usor sa aflu din nou chipul pe care stiam ca, l-am pierdut:Chipul meu. Suntem deseori vrajiti de fragmente simple de poezie ce coloreaza viata. Ne fascineaza garile si parfumul, ne nostalgizam la despartirile de pe peron.

Niciun comentariu: