duminică, 28 decembrie 2008

.........a fost

sa nu ma-ntrebi iubitul meu in lipsa ta daca mi-e greu sa nu ma-ntrebi daca iubesc sa nu ma-ntrebi daca traiesc. sa nu ma-ntrebi daca mi-e dor sa nu ma-ntrebi de vreau sa mor sa nu ma-ntrebi daca mai plang sa nu ma-ntrebi ce am in gand. sa nu ma-ntrebi ce-i frumusetea si suferinta si tristetea sa nu ma-ntrebi ce-i fericirea nici dac-am cunoscut iubirea. sa nu ma-ntrebi daca zambesc in jur de pot sa mai privesc sa nu ma-ntrebi daca ma doare nici daca vad pe cer ca-i soare. fara sa-ntrebi am sa-ti raspund frumosul meu cu suflet bland la orice-ai vrut sau vrei sa stii raspunsuri inger vei primi. in lipsa ta mi-e greu iubire iubesc,traiesc in amintire de chipul tau imi este dor eu fara tine vreau sa.....mor. in noapte lacrima-mi ascund de dragul tau iubire plang cu tine-n gand adorm cu greu in vis apari si esti al meu. ce-i frumusetea?-chipul tau ce-i suferinta?-dorul meu ce e tristetea?-viata mea de-ar fi s-o pierd nu mi-ar pasa. ca am putut sa te cunosc sa te ating suflet frumos si am putut sa-ti simt iubirea si am aflat ce-i fericirea. daca zambesc o fac prin lacrimi daca privesc nu-s ochii mei ca nu mai au lumina inger de cand te-ai departat de ei. nu stiu,nu vad daca e soare nimic acum nu are rost secunda fara tine doare a fost frumos,frumos......a fost!

Niciun comentariu: