duminică, 28 decembrie 2008

Stau si citesc o carte Mi-e gandul tot la tine Si as vrea sa fi cu mine Ca mi-este dor de tine, Tu esti iubirea mea Esti fericirea mea Si inima te vrea Sa fi doar langa ea, Mi-e dor mi-e tare dor De al tau sarut si simt ca mor Sa nu uiti ca TE IUBESC Si doar pe tine TE DORESC.Mi-e greu mi-e tare greu Cand ma gandesc mereu La ce se va intampla Atunci cand vei pleca,As vrea acum sa stii Cat eu te pot iubi Si ma gandesc mereu Doar la sarutul tau,As vrea sa fi cu mine Nu pot sta fara tine Tu esti iubirea mea Si vei fi toata viata,Sufletul meu te striga Ca-I este tare frica Atunci cand vei pleca Ca tu il vei uita,Si inimii ie frica Sa n-o lasi singurica Eu nut e voi uita Ca nu voi putea,Deci tu vei fi mereu Prezent in suffletul meu Si-n inimioara mea Ca doar pe tine ea te vrea.Stau acum si ma gandesc Daca sit u ma iubesti Si daca ma iubesti Sa nu ma parasesti,Pentru ca eu te iubesc Doar la tine ma gandesc Si nu o sa te parasesc Cat o sa mai traiesc,Eu te iubesc si tu o stii Ca nu te voi parasi Pentru ca inima mea Numai pe tine te vrea. Viata mea a devenit un vis Un vis ce tu mi l-ai aprins Tu mi-ai redat speranta Tu mi-ai inseninat viata, Mi-e teama sa plec Ca nu o sa te mai gasesc Ca o sa te pierd Si am sa regret.

Niciun comentariu: